Karel MS48C Telefon Santralı ( 12/36 Kapasiteli )
Montaj ve Programlama ürün fiyatına dahil değildir .
İstanbul içi montaj ve programlama için profesyonel destek almak isterseniz 0212 603 02 02'den
bilgi alabilirsiniz .
MS48C, tüm dahili hatlardan arayan dış hat numarası (CID özelliği) görüntüleyebilen ve tüm
dahili abonelerin PSTN hatları üzerinden kısa mesaj (SMS) gönderip alabilmesini destekleyen,
küçük - orta ölçekli, büyümekte olan işyerleri için, farklı kapasite seçenekleri sunan, modüler,
100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde
uzaktan programlama kolaylığı sağlayan telefon santralıdır.
Genel Özellikler :
- 12 dış hat / 36 dahili abone kapasitesine sahip
- Arayanın numarasını veya ismini çağrı tanıyıcılı (CID) telefondan görüntüleyebilme
- Sabit hattan, uyumlu telefonlarla kısa mesaj (SMS) gönderme/alma
- 100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği
- Modüler
- Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı
- Türk Telekom'un desteklediği hatlarda
Kullanım Özellikleri :
- Acil hat
- Araya girme
- Bekletme müziği
- Çağrı aktarma
- Çağrı yönlendirme (Dahili veya harici)
- Dış hat - dış hat bağlama
- Dış hat yetki sınırlaması
- Dış hat otomatik cevaplama
- Direkt hat
- Doğrudan dahili aboneye erişim
- Enerji kesilmelerinde doğrudan aboneye bağlantı
- Esnek gece servisi
- Faks yönlendirici
- Gecikmeli acil hat
- Harici müzik girişi
- Hatırlatma servisi
- İç / dış hat gruplama
- Kapı açma
- Konferans
- Kutu zili
- Meşgul aboneyi uyarma
- Ortak ve özel hafıza
- Otomatik arama
- Otomatik dış hat kontrolü
- Programlanabilir dış hat görüşme süresi
- Rahatsız edilmeme
- Seçerek hat alma
- Seri aktarma
- Sıraya girme (İç/dış hat)
- Son numara tekrarı
- Şifreli kilitleme
- Uzaktan programlama
Ürün ile Sunulan Çözümler :
- En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) özelliği
- Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile, telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
- Net-CM raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
- Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
- Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
- Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme (opsiyonel)